LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 12, 2011

Speciment Kahak


Ok ni speciment kahak yang saya kena hantar ke klinik kesihatan. Semua sekali ada 4. Yang pertama dah hantar siap-siap kat klinik. Yang ni kena keluarkan kahak kat rumah. Bila dah terjadi kat diri sendiri, baru tahu benda-benda macam ni perlu untuk cek kita ni sihat ke tak. 




Yang pertama kahak baru bangun tidur
Yang kedua kahak selepas gosok gigi
Yang ketiga kahak selepas minum pagi or sarapan




Result lagi 2 minggu. So, kita tunggu je la.

4 comments:

azie said...

oo baru tau...mcm tu rupanye nak cek kita ni sakit apa ya...harap2 tak ada yg bahaya ya as, amin

~aSFaLiZa~ said...

kak azie : actly as suspek tb coz batuk as tak baik2 lagi. dh sebulan dh. tapi mcm ok je kot coz dktr kat klinik kesihatan kata bunyi batuk as tak macam org sakit tb

azie said...

betul org sakit TB batuk dia lain...alhamdulillah kalau bukan...arwah atuk dulu sakit TB

~aSFaLiZa~ said...

kak azie : hope as tak apa2. syg ada anak kecik. huhuhuhu