LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 11, 2011

Survey Sekolah Rayyan Adam



Dah jadi mak bapak rupanya kami. Huhuhuu.... Dalam perancangan mahu menghantar anak sulung ke sekolah tahun depan kira-kiranya. So, siri penjelajahan ke sekolah-sekolah tertentu telah bermula. 




Exited lah masa pergi sekolah ni hari tu. Tengok budak-budak membaca, menulis. Then ada yang tengah belajar berenang. Adeh!!! Aku pulak over. So, kalau tak de aral melintang tahun depan Rayyan Adam masuk umur 3 tahun kami semua dah setuju nak hantar budak kecik ni pergi school. 




Entah apa lah reaksi dia gamaknya. Mahu melalak 2-3 hari kot. Huhuhuu

4 comments:

azie said...

cepat gak as nak antar adam ke sekolah ya...siddiq next year baru sekolah..nak cari yg boleh tinggal sampai ptg senang sikit

~aSFaLiZa~ said...

kak azie : 1st nak ajar dia besosial. 2nd nk bagi mak rehat masa dia sekolah. 3rd sekolah tu blh hantar dr 6.45 pagi-6.30 ptg. 4th ada ajar mcm2 etc, fardu ain, kafa bagi org islam n berenang selain dr mata pelajaran biasa. huhuhuuh

azie said...

bagus yg mcm tu..byk dia boleh belajar..setengah tempat nak yg 4 thn keatas jee.....kazie pun tgh survey2 jugak lg nii

~aSFaLiZa~ said...

kak azie : actly harga pun berpatutan. kalau mahal sgt tak mampuuuuu