LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 6, 2011

Hadiah Dari Niza

Masa sambutan besday saya dengan ofismate hari tu , saya ada dapat 1 storage box dari Niza. Dan saya memang dah agak ini barang memang akan jadi bahan mainan budak kecik ni. Bijak nya yang amat.


Tengok la ha. Dengan senang nya makan biskut atas tu. Kaki yang tak tahan nengoknya tu




Ni lagi satu. Mana dia belajar bukak penutupnya. Kantoi dengan mak. Mula-mula mak macam heran budak kecik ni hilang. Tup-tup tengok ada kepala orang dalam kotak ni.

6 comments:

kella said...

hehhehe.. nakai.. nak mnyakat maknya tu.. :)

~aSFaLiZa~ said...

kella : tak pe. mama suka tgk mcm ni.

Myra Jay said...

hehee, leh main nyorok2 ar dia pasni :)

~aSFaLiZa~ said...

mj : puas la nenek dia nk mengejar

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

haha..gmbo 1st xleh blah muka...hehe

~aSFaLiZa~ said...

nadia : dia dh tahu kalau nk snap gambo dia je msti buat muka mcm tu