LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 16, 2011

Merajuk Konon


Nampak tak budak cerdik ni. Ya Allah akal dia sekarang. Dah pandai main emosi. Memang maju la kan kepandaian dia. Masa ni merajuk sebab nak main hp. Mama tak bagi. So dia pun protes. Nangis. Sebenarnya dah ngantuk. Kasi susu ego. Buat-buat tak nak. Pada hal dah haus. Merajuk punya pasal.




Alalalalalla anak mama ni... Meh sayang. Pun tak nak jugak. Still dok nangis bawa diri depan pintu bilik tu. Lawak je kan. Kalau mak saya nampak saya gelakkan anak tengah nangis mahu aku yang nangis lepas tu kena marah dengan mak aku pulak. Hahahha.




Last-last dukung. Kasi manja-manja kejap. Terus je sumbat susu kat mulut dia. Diam. Terus tidur. Dah ngantuk buat perangai merajuk. Ni ikut siapa ni merajuk-merajuk ni.

4 comments:

kella said...

ololololo... nangis2 pun tetap nampak tomey tomeynya dia...

pandai doh main emosi ngan mama ye...hehe.. mama kena byk sabar.. :)

~aSFaLiZa~ said...

kella : kalau dia merajuk mmg mama dia bantai gelak. mcm comel jek. siot je kan

mzhany said...

ahah ikot la merajuk ahahaha

~aSFaLiZa~ said...

hany : ko nk ikut adam merajuk eh. hahhaha