LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 29, 2011

27 Tahun


Alhamdulilah. Hari ini masih bernafas lagi di usia 27 tahun. Syukur pada Mu Tuhan. Syukur kerana masih memberi ruang dan peluang diri ini menjadi seorang isteri dan ibu di saat ini. 




Hari ni pun besday Rayyan Adam yang ke setahun setengah. Kejap je anak mama makin membesar. Lagi setengah tahun nak masuk 2 tahun. Yehaaa!!! Best kan kita sambut tarikh besday sama. Ayah jeles je kan tengok kita.




Actly, besday girl demam teruk balik dari holiday. Sudah nya semalam mc. Suami pun amik kesempatan nak belanja makan kat Windmill. Best jugak lah makan kat sini. Demam-demam order lamb chop. Amekawww malam tu tak boleh tidur. Huhuhu. TQ abang. Luv u so much!!!!












Hapy besday mama from Rayyan Adam and ayah!!!!

7 comments:

Lady D'yot said...

eppi besday..moga hidupmu sekeluarga sentiasa dilimpahi kebahagiaan dan rahmat oleh Nya...aminnn~

Mama Likha said...

happy beday to mama As! semoga apa yg tercapai apa yg diimpikan hendaknya. amin :)


p/s : psssttt bukan bday girl tau, tp beday mommm heheh. ingt muda lagi kerk.... hahaha.

IbuDhira said...

epi besday as!!!
moga bahagia sentiasa mengiringimu bersama keluarga tersayang...kejap je kan rayyan besoo..hehehe..leh la tambah adik rayyan..

nur anis said...

happy birthday ...:)

mzhany said...

weh,
epi besdayyyyy...

**jumaat ni la hadiah ko..hohoho xsabo lak kan**

Faztee Danisha said...

heppy bzday..mudo lagi..moga maju tbilang dgn arena blog..huhu

~aSFaLiZa~ said...

tq sume wish my besday.

ztee : ni feling2 besday girl lagi la.

rini : tgu la dl nk dpt baby lagi

hany : aku pn tak sabo tgu jumaat nk dpt hadiah byk2. hahahhah