LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Feb 10, 2011

TQ Bos

Pagi ni dapat kejutan dari bos besar. Cik PA bos Nadia tetiba bagi surat kata dari bos. Sentap gak makcik. Mana lah tahu surat amaran datang lewat ke. Surat berenti kerja ke. Huhuhuu. Dalam kepala otak semuanya negatif dah ni. Almaklum lah. Orang banyak salah macam ni kot perasaan nya. Kantoi sudah....



Actly, bos bagi sumbangan peribadi sempena rumah saya banjir. Thanks a lot buat En Shahrainon, bos besar saya untuk sumbangan ni. Terharu ok. Dan bila ingat-ingat balik kejadian banjir hari tu, saya masih lagi macam trauma. Terima kasih banyak-banyak.

5 comments:

fazilzura said...

as , compny xdak branch kt kl ke huhuhu..

mzhany said...

zura, hany ngn as satu cmpany, hehehe tolong jwb plak kan. kat kl la kami ni ;)


weh eja nama bos salah dowhhh, sila betolkan...ahahaha sha'rainon ok!


**ha tu la ko byk sgt wat salah**

~aSFaLiZa~ said...

zura : ye kat kl la ni. duduk nya kat melaka. hahaha. conpius ek


hany : tu ko dh betul kan

cik daisy said...

bagus lar.. prihatin en sharain :)

~aSFaLiZa~ said...

kak d : tahu tak pe