LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Feb 27, 2011

Syukur Dengan Nikmat Tuhan


Syukur pada Tuhan sekurang-kurang nya saya dikurniakan anak sebijak Rayyan Adam. Syukur sangat-sangat dengan nikmat yang tak terhingga ini. Rayyan Adam penawar hati mama yang paling mujarab sekali sayang.
 
 
 
 
Mama sakit, mama demam, mama kecewa, mama sedih, sayang tahu apa yang sayang perlu buat untuk gembirakan hati mama. Biar lah orang kata apa pun. Biar lah orang sakitkan hati mama, biar lah orang mengkecilkan mama, mama tahu Rayyan Adam pasti memahami hati dan perasaan mama.
 
 
 
 
Now kita sama-sama terus kan hidup ye sayang. Dengan ayah, dengan nenek. Dengan keluraga kecik kita ni. Kalau orang tak suka dengan kebahagian kita ni, biar lah. Kalau orang benci kita, biar lah. Sekurang-kurangnya lafaz maaf telah dilafazkan. Mama harap kekuatan mama sentiasa dekat di hati mama. Tuhan, jangan kau ambil semula nikmat ni Ya Allah.
 
 
 
 
 
Mama sangat terhibur dengan keletah Rayyan Adam saat ini. Apa pun yang Rayyan Adam buat cukup buat hati mama girang. Biar apa pun yang terjadi, biar apa pun halangan yang menimpa, biar apa pun dugaan mama, mama akan kuat dengan kamu sayang. I love u so much more than everything. Also love ayah. Muah muah muah muah!!!!

No comments: