LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dec 9, 2010

Ngangkung


Nngankung katanya filem pecah panggung, tapi saya pecah punggung. Tak dinafikan cite ni memang sentap. Tapi nak buat macam mana. Menonton sambil hati adalah tidak stabil. Jadi kosentrasi cuma ada 25% sahaja. Selebihnya hilang. Tak tahu pergi mana. Niat menonton mahu lenyapkan kegundahan. Ok lah. Ketawa la jugak. Karang kata gila pulak tak ketawa tengok cerita kelakar. Bila 25% saja yang boleh dianggap menonton, maka nilai bintang juga tidak diketahui untuk dianugerahkan kepada filem ini. Terasa entry ni berunsur merepek. Main taip je. Kalau panjang umur next week mahu mencuba Hantu Kak Limah Balik Rumah pula. Mana tahu kegundahan ini akan hilang sekelip mata. Tingggg!!!! Tengok ada mentol kat kepala

2 comments:

fazilzura said...

lor awat nye?
besh gile pe cite ni .. akil pun layan siap gelak2 sakan

~aSFaLiZa~ said...

zura : hahahha.. mmg best pun. tapi tak de tumpuan