LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dec 8, 2010

Allah Nak Hadiahkan Pelangi

Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, dan Allah datangkan hujan. Kita menangis mencari matahari, tapi sebenarnya Allah nak hadiahkan kita pelangi. Now saya masih bersabar. Masih menunggu pelangi bagai yang dijanjikan di tengah keributan. Dan kalau lah pelangi itu bukan milik saya, saya redha. Saya tahu tiap apa yang Tuhan telah tetapkan pasti mendatangkan keindahan untuk setiap hamba-Nya.







This pelangi saya snap from my hp. First saya ingat hp saya tak boleh nak dapatkan pic yang cantik. Tapi, eh amazing nya. Hp murah ni boleh la nampak pelangi. Pelangi ni ada dua tau sebenarnya. Dan paling takjub bila pelangi ini tiba di saat mentari akhir tahun hijrah tenggelam. Dan pada masa ini juga saya berdoa supaya setiap matahari yang hilang yang baru je berlalu akan pergi secepat mungkin. Semoga Tuhan akan memberi pelangi sebenar dalam hidup saya untuk tahun baru ini. Amin

No comments: