LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dec 20, 2010

Hantu Kak Limah Balik Rumah



Menonton wayang cerita ini dalam keadaan penat dan mengantuk. Terasa bagai tak rugi membeli tiket berharga 10 hengget. Tak nak komen banyak. Serius cerita ni melampau best. MELAMPAU ok MELAMPAU!!!. Sepanjang meononton, saya jadikan pawagam itu kepunyaan saya. Peduli apa aku orang nak kata aku mengilai kat situ. Hahahaha... Wei !!! Mamat Khalid!!! Apasal kau buat cerita ni sedap sangat. Maaf la kepada pembaca semua. Komen saya adalah bias. Bias merujuk kepada TERLAMPAU SEDAP SAMPAI RASA NAK MAKAN JE KAK LIMAH DENGAN GENG KAMPUNG PISANG. Cer cite cer cite cer cite!!!! Bangang punya Kak Limah. Gila ropenya kamu. Patutlah semua bomoh pun kalah. Hahaha... Ropenya bukan hantu. Habis dikokaknya semua orang.

11 comments:

apek said...

ces.. terpesona plak dgn iklan ko ni..

~aSFaLiZa~ said...

apek : tgk r. tak rugi. kat melaka mall siap delay 15 minit sbb ramai sgt org. cleaner tak sempat nk kemas dalam panggung

mzhany said...

weh kite tunggu, sambungan yg ke3 lak..ahah tak habish habish penduduk kg pisang nih. aku hrp ac ngn Q ade time yg ke3 kekg...gamat kaluuu dorg ade...

~aSFaLiZa~ said...

hany : kalau Q ada sedak wei kecek kelate. aku pulak harap ada drama bersiri. huhuhuu

sekamar rindu said...

salam..

movie yg best...hehe

~aSFaLiZa~ said...

sr : yup. mmg best

kella said...

ye ke? betul best eh? hmmm buleh ler layan!

~aSFaLiZa~ said...

kella : best la bagi yg suka tgk cite melayu

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

tp ngangkung lg kelakar rasenye kak..hehe

~aSFaLiZa~ said...

nadia : akak dh tgk dua2. tapi hantu kak limah jauh lagi best

Unknown said...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ