LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nov 23, 2010

Ubat Ni Dah Macam Dadah

Ye tahuuuu... Semua ubat pun dadah. Tapi ubat ciken pox ni melampau-lampau la ngantuknya. Saya sekarang dah sampai tahap penat tidur. Tidur tidur tidur!!! Tak de keje lain. Walhal sebelum ni aku la pemegang tahta sleeping beuty. Bangun kejap makan sebab nak makan ubat. Lepas tu terus kiooookkk!!! No signal dah. Mata terus terkulai layu. Saya cakap kat mak, agaknya penagih dadah macam ni la rasanya. Makan dadah terus rasa tak de masalah. Layan... Mak jawab, orang makan dadah segor. Ko tengok orang bersukan yang amik dadah. Sebab nak segor kan badan la. Lari laju-laju. Bukan nya tidur. Huhuhu.. Mak buat lawak. Ala, pada hal ubat ni nak biar kita rehat. Nak hilangkan gatal-gatal. Dah tu nak elak kan tangan kita ni gatal nak garuk mana tempat yang gatal. Tak gitu.

4 comments:

Jemari Seni said...

La kena chicken pox ker? kesiannyerr!!!
Take care aik rehat cukup2!

~aSFaLiZa~ said...

js : terlebih rehat. huhuhu

Mama Zharfan said...

salam

tq sbb sudi komen kat my blog
yepp.u kumpul bukti and bila dh sampai masa yg sesuai, u buat report polis. bukti sgt2 penting tau

~aSFaLiZa~ said...

mam zharfan : tq