LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oct 6, 2010

With Siti Nurhaliza


Saja nak tepek gambar lama gila bangga dapat bergambar dengan diva kau... Masa ni Siti belum kahwin. Tengah buat persiapan nak buat konsert kat London. Kiranya masa ni dia baru berkenalan dengan Datuk K kot.



Siti buat konsert kat KUSTEM. Kiranya macam tertutup lah. Sanggup okey nak beli tiket dia walaupun sebenarnya tak de duit. Masa tu saya beli tiket paling cikai duduk kat belakang sekali pakai kerusi plastik. RM30. Mahal wooo rasa masa tu sebab kita bukan ada duit sangat. Nak minta mak tak sampai hati. Ye lah masa tu mak baru je jadi balu.



P/S : Muda remaja lagi tau muka aiii masa ni

4 comments:

sekamar rindu said...

salam...

tips yg sangat bagus..

~aSFaLiZa~ said...

sekamar rindu sedap nama...tq

Lady D'yot said...

wahhh...! ^_^

~aSFaLiZa~ said...

lady d'yot : jeles ke