LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oct 5, 2010

Bila Makan Ubat

Now kan, Rayyan Adam dah ada deria rasa yang sebenar. Ni lah contohnya kalau makan ubat. Macam-macam memek muka dia buatnya. Terutama muncungkan mulutnya ke depan sambil matanya dipejam sepenuh hati. Yang bagus nya walau pun pelik dia nak je makan ubat tu.



Satu lagi contoh, kalau bagi makanan yang bukan makanan dia iaitu selain bubur. Mula-mula la dia buat lawak. Kalau kita bagi kopi ke, mee bandung ke. Hahahaha. Adam Adam..









Hmmm susah sebenarnya nak amik gambar muncung dia tu. Sebab tiap kali nak snap cahaya kuar dari hp, muka dia kembali normal.

4 comments:

bard said...

adam memang suka mkn ubat la mama.. adam nak sihat x mo sakit2 n yg penting mama x risau pasal kesihatan adam dok ngan ayah kat mlake nih

~aSFaLiZa~ said...

abg : syg tahu anak kita budak pandai

bard said...

pandai sangat2 tau..ni br adam tido kul 3.00 pagi.. waaaaaa

~aSFaLiZa~ said...

abg : adam tido kul 3 pagi pun nk bagi tahu kat sini ka