LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sep 3, 2010

Dapat Duit Raya


Dah dapat duit raya. Duit raya yang ditukar kat okey. Bukan duit raya dari siapa-siapa. Tahun ni kalau nak harap pun duit raya dari suami tercinta je. Tu pun kalau dia ingat nak bagi duit raya khas untuk isteri tersayang. Tu semua habuan untuk anak-anak sedara. Then, budak-budak datang beraya. Yang merah anak sedara saya. Yang hijau anak sedara suami. Gila kau nak bagi anak sedara suami merah gak. Huhuhu.... Ramai wooo!!! Eh ni bukan berat sebelah tau. Ni semua duit sendiri-sendiri eh. Sendiri kerja, sendiri mahu ingat la beb.

6 comments:

syahrin abdullah said...

note hijau yg lg 1 xde ke..?

~aSFaLiZa~ said...

syahrin : yg tu tak mampu nak tukar

Lady D'yot said...

nak yg merah 5 keping bley? ;p

~aSFaLiZa~ said...

lady d'yot : g minta dgn bos

suamihanyisterizuki said...

ahaha, nadia mintak ngn bos konpem dpt tuh...huhuhu tp jgn mintak 5jer, mintak 25 ar...

~aSFaLiZa~ said...

hany : haah minta banyak2. kita syer