LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aug 5, 2010

Ujian Pap Smear




Saya sudah buat ujian pap smear. Giliran anda bila lagi? Huhuhuhu... Perasaan? Saya dalam berkeadaan tidak bersedia sangat-sangat waktu ini. Sebab saya cuma datang ke klinik untuk amik dos keempat ubat perancang saya.


Saya hanya datang seorang diri tanpa sesiapa temankan. Kebetulan tak ramai pesakit. Saya disuruh buat kerana semua nurse kat situ dah kenal saya. Dan mereka kata Rayyan Adam dah hampir setahun. So, saya sebagai orang yang dah berkahwin selayaknya menjalankan ujian ini.


Saya gemuruh waktu ini. Kan saya dah cakap. Saya kalau bab-bab yang mengaitkan hal di bawah ini adalah  terlalu sensitif yang amat. Saya bukan malu. Tapi saya memang takut. Takut yang tak terhingga.


Hish kenapa lah orang perempuan ni segala-gala nya kena lalu kat bawah ni. Beranak kat situ. Nak dapat anak kat situ. Tak dapat anak pun cek kat situ. Suami nak sedap pun kat situ ni pun isteri sedap gak. Tempat lain tak boleh ke????

6 comments:

suamihanyisterizuki said...

ahaha,
kerana perempuan sangat berharga...

boleh ckp cmtuh?

zteesyahmi said...

sy pun tk buat lg.. gerun laaaa... ;(
dh dpt result?

~aSFaLiZa~ said...

hany : ye berharag. kalau tak dihargai tak tahu la. hahahha


ztee : result lebih kurang sebulan. mula2 mmg gerun. huhuh. tapi sebenarnya tak sakit punnnn

gee ryder said...

hehe biasala tu..tempat yg sedap tak semestinya sedap sentiasa haha..

i pun xbuat2 lgi pap smear ni.maybe lps bersalin nti

~aSFaLiZa~ said...

gee : hahaha. tempat sedap pn situ. tempat sakit pn situ gak

Crystal X - tips mengobati keputihan said...

Cara praktis dan telah banyak terbukti tentang rahasia ramuan herbal khusus untuk memberantas, mengobati, mengatasi, menyembuhkan, membersihkan, dan mencegah keputihan pada wanita. Kunjungi blog ini: http://mengatasikeputihan.blogspot.com