LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aug 4, 2010

Ingin Berkongsi Duka

Hati ini rasa terpanggil untuk berkongsi duka. Hati ini terpanggil untuk memahami. Kalau lah terjadi pada diri ini, tak mungkin saya setabah itu. Tak mungkin saya sekuat itu. Tak mungkin saya mampu menghadapi kehilangan, harapan dan dugaan. Saya bukan lah seorang yang sabar. Dan bukan juga seorang yang tabah.



Segala yang terjadi adalah rahsia Tuhan. Dia lah yang menetapkan baik buruk kehidupan kita. Segalanya qada' dan qadar Tuhan.



Ya Allah Yan Tuhan ku. Kau tabah kan la hati keluarga arwah Alanna Qish. Semoga mereka dirahmati kasih mu. Dugaan buat ibunya terlalu besar Kau duga.



Semalaman saya menangis. Sampai mata bengkak pergi kerja. Muka pucat lesi. Malam tadi jugak call Rayyan Adam sambil saya teresak-esak nangis mendengar suara anak kesayangan. Mesti mak ingat saya gaduh dengan suami. Pada hal saya terlalu rindu Rayyan Adam.



Sayang anak mama Rayyan Adam...Mama bukan tak nak jaga sayang. Tapi keadaan memaksa sayang. Mama sayang anak mama ni dunia akhirat sayang
 

No comments: