LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aug 9, 2010

Kenduri Doa Selamat Dan Tahlil Sempena Puasa



Minggu lepas mak buat kenduri doa selamat dan tahlil sempena nak sambut puasa ni. Maka nya berkumpul lah Rayyan Adam dengan sepupu sepapat nya yang ada.



Kalau ikut family sebelah saya, Rayyan Adam memang pandai bawa diri. Umurnya semua sikit lebih kurang sama. Kalau sebelah suami pulak, sepupu nya siap ada yang nak berlaki dah. So, jauh beza.



Tengok lah gambar ni semua. Rayyan Adam memang pandai cari jalan nak main dengan sepupunya semua. Semua nya pun suka dengan baby yang paling kecik setakat ni. Semua layan je dia. Mentang-mentang baby lagi.











p/s : ingat saya suka-suka hantar mak dengan Rayyan Adam balik kampung supaya kami dapat berdua-duan. Jawapannya ialah sambil menyelam sambil minum air. Mak sibuk lah nak buat kenduri. Lagi pun mak nak sambut puasa kat rumah dia sendiri...

6 comments:

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

ala..rugi xblik.. xdpt jumpe dia....huhuh

~aSFaLiZa~ said...

nadia : raya la ye kita jumpa

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

kite cuti smpai ahd je... mybe g singapore... g reramaila jom..hehe

~aSFaLiZa~ said...

nadia : ayah ajak beraya singapore ke

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

a'ah..sibuk suh wt pasport.. da 10thun org xmsuk sane..hehe.. ibu, ayh n adik slalu la... cian kite ngn ujang.. ;p

~aSFaLiZa~ said...

akak pun dah lama dah. sejak keje ni tak de pegi dah. mak kalau blh tiap2 bulan nak ke sana