LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aug 9, 2010

08.08.10 Kami Berdating

08.08.10 kami berdating berdua lebih baik. Setelah menghantar mak dan Rayyan Adam ke kampung siap-siap. Kami menjalankan misi kami berdating sempena ulangtahun kedua kami.



So semalam seharian kami tinggal berdua sahaja tanpa ada apa-apa gangguan seperti pengantin baru gamaknya.



Ni tengah tunggu boyfriend saya datang amik nak dating



Nampak tak boyfriend saya buat jelingan nakal. I luv u. Muah muah muah.



Dah lama tau kitog tak amik gambar berdua



Sementara tunggu makan



Dua-dua gedik asyik amik gambar je keje nya



Lambat. Dua-dua dah lapar. Geram wei



Saya punya




Dia punya




Boyfriend saya kena hantar saya balik cepat. Takut mak marah. Hahahaha... Oh silap. Dia kena masuk kerja pukul 7 malam tu. Waaaaa... Saya dah kena tinggal sorang-sorang. Sedih...



4 comments:

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

cm sodap je akk makn tu..hehe..bila nk bwk kita jenjalan kt kl ni..huhu

~aSFaLiZa~ said...

nadia : makan free mmg r sedap. mana ada masa nk jalan2. wekend kan akak balik melaka. mlm penat lor

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

a'ahla...lupe plak... huhu..kite pon mlm mmg jgn hrp nk wt mende len kalo da jmpe bntal..heheh

~aSFaLiZa~ said...

nadia : tahu tak pe