LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aug 11, 2010

Drama Lagenda Budak Setan

Drama Lagenda Budak Setan dah keluar dah semalam episod pertama. Nama pun peminta Lagenda Budak Setan. Tak kira lah benda tu drama ke, filem ke, novel ke. Memang kalau ada yang berkaitan dengannya saya suka.



Malam tadi ngantuk-ngantuk pun sanggup tunggu sampai pukul 10.30 sebab cerita tu start lambat. Sanggup wei walaupun sangap.



Biar lah orang nak kata saya ni kampung. Tengok nya cerita Melayu. Tak update langsung. Lantak. Dah aku ni Melayu. Hitam pulak tu. Muka pun jawa. Tak salah tengok cerita Melayu pun. Pendek kata kebanyakan pelakon Melayu semua saya kenal lah.




Tak pe lah kalau ada oramg tak nak sokong cerita Melayu yang kononnya cerita orang putih lagi best. Saya ada. So, penggiat-penggiat cerita Melayu jangan buat cerita sampah sebab takut orang Melayu sendiri kutuk.

No comments: