LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jul 14, 2010

Selamat Pengantin Baru Wan & Isteri

Ahad lepas berhempas pulas dari Melaka nak pergi kenduri kawen Wan ex-classmate masa kat KUSTEM dulu. Mak dan Rayyan Adam teman kan. Suami tak ikut. Suka sebab boleh bersuka hati nak balik lambat ke nak balik cepat ke.



Apa pun selamat pengantin baru Wan ye. Banyak cabaran lepas ni nak tempuh. Slow slow. Huhuhu. Cepat sikit dapat baby. Ni aku pergi kenduri kawan-kawan aku je yang dukung anak. Nampak sangat macam mak-mak aku ni. Hahaha.








Saat yang sangat indah indah indah indah indah dan indah dan indah.....


Walau pun cuma dapat jumpa sekejap je, tapi macam dah banyak cerita yang kami kongsikan. Masing-masing tetap tak berubah. Masing-masing tetap macam dulu. Walau pun saya dah kendung anak, tapi perangai yang dulu tetap maintain. 



Hope lepas ni dapat lagi jumpa lagi macam ni. Semoga ada kelapangan dan ada rezeki lagi kita berjumpa lagi.



Serius saat seperti macam menyentuh perasaan. Oh ye masa nak balik siap ada yang menangis lagi. Sedih mengingat kan kenangan lama.




Hmmm saya yang tengah menaip ni pun tiba-tiba meremang bulu roma. Rindu sangat. Ya itu je yang boleh saya cakap. Rindu.....


6 comments:

zteesyahmi said...

as... betul la. kwn saya tu kawan awk gak! ada dia dlm gmbr awk tu hehehe

~aSFaLiZa~ said...

ztee : hish yg mana ni. cuma oyak yg mana se

zteesyahmi said...

hahaha. ayu. siti rahayu. kwn awk kan? die x ofismet dulu

~aSFaLiZa~ said...

ztee : haah ayu. ktorg mmg close sgt2. saya dah tgh dah kat fb awk. mmg ayu pun

fazilzura said...

wah grand bangat panten tu

** sila wat tag key

~aSFaLiZa~ said...

zura : baik lah