LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 23, 2010

Sukma 2010 - Stadium Hang Jebat

Entry dah lapuk. SUKMA pun dah habis. Tapi kan dah kata entry bergambar adalah terlewat daripada biasa. Semuanya kerana kelembapan siput yang bawa internet nak upload gambar.




Keadaan sangat lah panas masa ni. Tengok saja lah minyak-minyak di muka masing-masing



Seee my hero pun tak ternteram sangat tempat panas macam ni. Sentiasa haus. Minta susu.



Masa ni acara apa pun dah tak ingat. Yang penting olahraga acara akhir lah. Tu kat bawah ramai-ramai tu penyokong Melaka bukan main ramai lagi.



Sila tahu masa ni kena berdiri sebab nyanyi lagu Melaka yang menang emas malam tu. Gila bangga suami nyanyi lagu dia. Saya sepatah haram tak tahu.





Cuma 1 je yang paling saya tak boleh belah ialah sangat kesian tengok kanak-kanak dan sekali lagi kanak-kanak eh menjaja makanan dan minuman di tengah-tengah keriuhan orang ramai. Hati yang halus ni ada sedikit terusik.