LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 24, 2010

Ssssyyyyy Rahsia Tau

Sssssyyyyy rahsia tau. Konsepnya macam ni. Ni kalau aku cerita kat kau,, kau jangan cerita kat siapa-siapa tau. Okey aku janji tak cerita kat siapa-siapa.



Tup-tup cerita dah bercerita siti situ sana sini. Alamak. Dah gelabah. Siapa yang cerita ni. Ha nak buat apa dengan orang yang dah tahu cerita ni terlebih dahulu. Faham kan? 



Semua ni cerita orang tak jujur. Banyak tempat kalau nak tak jujur ni. Tak jujur baca sms orang. Baca ym orang. Baca skype orang. Tak jujur sama dengan mencuri kan. So, boleh tak sama kan orang-orang macam ni.



Pendek kata. Lantak kau lah. Ada aku kisah. Bukan aku bersalah pun. Ha macam tu lah lebih kurang konsep nya. Mari kita berusaha teruskan hidup dengan lebih baik. Teruskan mencari kebahagiaan kita sendiri. Kita kecap apa yang kita nak tanpa hiraukan apa orang nak kata. Kita ada kehidupan kita. Hanya Tuhan saja yang Maha Tahu rahsia sebenar diri kita.


2 comments:

nARd eLainY said...

Rasulullah saw bersabda yg artinya
“Tanda orang munafik itu tiga walupun ia puasa dan solat serta mengaku dirinya muslim. Yaitu 1.jika ia berbicara ia berdusta 2.jika berjanji ia menyalahi dan 3.jika dipercaya ia khianat.”

~aSFaLiZa~ said...

nadia : baik lah