LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 24, 2010

Moody

Hari ini saya rasa mood saya sangat tak best. Adakah sebab mahu PMS. Semua nya jadi sensitif. Semuanya jadi tak elok. So, saya mahu tumpukan pada kerja saja. Kalau boleh la. Hari ini saya meminta, cepat lah 5.30 atau lagi best cepat lah esok petang. Saya mahu jumpa si jantung hati saya. Saya memang dah tak best dah ni. Macam nak mati je rasanya. Kan bagus kalau Tuhan kasi mati kejap je. Tapi lepas tu  nak hidup balik. Hmmm saya dah merapu. Saya memang berkeadaan moody tanpa sebab. Memang tak de sebab apa-apa. Bukan gaduh dengan suami. Bukan gaduh dengan kawan. Bukan anak tak dengar cakap. Ohhhhh...



3 comments:

Mamamya said...

alahai...naper ni dik....? sabar la yer....

zteesyahmi said...

as..

sabar2... jgn moody psl kucing oke. jgn amek hati entry zte tu.. apa lak ckp psl2 mati... tk sian adam?? tak baikkk ckp centu.


tarik nafas dalam2... mngkin nk peyed la tu... ;)


selamat bekerja..

~aSFaLiZa~ said...

mammya & ztee : sbnr nya tansion kat opis tak leh buka blogspot. tu yg moody nak campur peot ni. huhuhu