LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 4, 2010

Filem Lagenda Budak Setan




Malam ni paksa suami tengok filem Lagenda Budak Setan. Saya memang antara peminat setia novel ni dan peminat setia Ahadiat Akashah. Boleh dikatakan setiap watak dalam novel ni saya ingat. Kashah, Ayu, Azmi, Katerina bla bla bla. Paling sadis dan tak boleh belah masa Ayu mati beranak. Okey nama pun ratu air mata kan. Sah-sah la baca novel pun nangis.



Ni malam ni tengok kalau tak sedap siap lah!!! Saya tak kenal sangat pengarah filem ni. Tapi, kau jangan nak buat spoiled mood aku nak tengok cerita ni. Kau buat cerita ni tak sedap memang la aku kutuk kaw kaw punya.


4 comments:

suamihanyisterizuki said...

aku rs mesti bad tido...ahahhaa

ayah,ummi, farish said...

Salam, Jom join giveaway maya…..

ilyanie said...

cite die mmg best...mmg berbaloi tengok..huhuhu..

~aSFaLiZa~ said...

hany : tak kira. aku paksa dia join nangis dgn aku


ayah,ummi,farish : baik lah


kak lang : ni yg makin exited ni