LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 9, 2010

COOLABABY SNAP BUTTON CD

Last week kami beramai-ramai kat opis ni ni yang ada anak kecik je la yek memborong COOLABABY SNAP BUTTON CD. Ketua nya Puan Rini kat sini



Bila beli beramai-ramai secara borong maka dapat lah harga murah yek. Now, nak beli sikit-sikit sebab benda ni punya lah mahal. Karang beli banyak-banyak, bak kata kak dol tengah bulan karang nak makan apa? Makan CD beramai-ramai. Hahahaha



Hmmm... Saya hanya guna CD ni bila saya dengan Rayyan Adam sahaja. Maksudnya bila saya cuti dan anak ada pada saya. Pengasuh Rayyan Adam mak aku la tu tak nak guna. Dia malas. Mak kata dia dah puas dah basuh berak kami adik beradik dulu. Sekarang dia nak kerja senang je. Hish... Boleh bagi tips tak macam mana nak pujuk mak ni





Saya beli 3


Merah



Hijau



Purple






Rayyan Adam ni satu habit dia kalau bogel. Mesti nak pegang konek dia. Mak sampai cakap macam ni kalau dia terbogel, bahagia kau eh dapat pegang konek kau. Hahahaha. Ni lagi la. CD ni color terang-terang. Asyik nak peganggggggggggg je









8 comments:

Unknown said...

Guna CD ni mesra alam gitu.. Tapi Hakak tak guna pon sebab Hakak imagine kalu CD ni bertaik tak lalu teman nak memberosnyer..hehehhe

Unknown said...

jemari seni : hakak tak payah berus kak. pancut je air paip laju2 sampai taik tu berlalu pergi. dah bersih dipancut cuma gonyoh2 je dgn sabun basuh

Rohani Hashim said...

adammm hijau chanteq kan kan kan...see adam pon soka hyejau...;)

Unknown said...

hany : pandai la plak anak aku ckp ek

ibudhira said...

hahahhaa...comel nyeee...suke tgk Adam menatap CDs tuh..mesti dia eppi..

Unknown said...

rini : kita plak exited tgk dia suka kan

A.H.A.D said...

cute nampak pkai cd tu..
my hubby ada gak suggest utk newborn nti.tp ntahla sbb nk antr kt bbysitter, mesti dorg mls.takkan nk peram blk umh baru basuh kan

Unknown said...

gee ryder : benda ni yg kotor blh simpan sampai 2 hari la. kalau tekun ok je nak layan CD ni. lama2 biasa karang. nti beli la beg utk simpan CD yg kotor utk pengasuh. balik kita yg basuh