LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 3, 2010

Rayyan Adam 7 Bulan





Rayyan Adam 7 bulan :

  • Masih belum tumbuh satu pun batang pun gigi. Tertanya-tanya jugak bila dia ni nak tumbuh gigi. Anak orang lain yang sebaya dah ada sekurang-kurangnya sebatang. Tapi, fikir-fikir balik tak pe lah. Lambat tumbuh lambat rongak
  • Hampir mampu duduk sendiri dengan teguh
  • Cuma boleh buat aksi merangkak tapi tidak bergerak. Yang berlaku hanya tumbang selepas badan tak dapat diimbangkan
  • Pakar dalam mengecam orang. Orang yang tidak dikenali sila jauhinya kerana tangisannya akan dilaungkan dengan kuat beserta dengan cemikan yang panjang
  • Dah pandai minta adik. Itu orang kata lah...Sebab...Dia dah pandai masukkan kaki dalam mulut

5 comments:

Ena said...

hehe..

tak pe.. janji tumbuh.. tak semestinya tumbuh gigi dulu kan!.. hehe

mintak adik? lalala..

LiAnA said...

budak2 ni ikut turn mana yg cepat.. kdg lambat tumbuh gigi tapi dh pandai duduk awal.. janji yg lain masih ada progress

~aSFaLiZa~ said...

Ena : adam minta adik. tapi mama tak nak bagi lagi


LiAnA : alhamdulilah yg lain pun ada progres nya

eT said...

hehe..ok la tuh...nnti bila dah tumbuh gigi mesti lg comel kan...

~aSFaLiZa~ said...

eT : sekarang pun dah geram tgk dia