LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 18, 2010

Dah Nak Duduk Dah

Sebelum saya terlupa mengabadikan detik-detik pembesaran Rayyan Adam, baik saya cepat-cepat upload gambar nya. Ketika ini umur Rayyan Adam 7 bulan ++. Dia dah mula pandai duduk sendiri dengan sempurna. Tapi dalam  jangka masa kejap je lah. Lepas tu tumbang pun dengan sendiri. Hahahaha....Pendek kata masih berangan lagi lah. Maybe seminggu dua lagi teguh la duduknya....Cepat besar ye anak mama...











8 comments:

Ena said...

eheheh..

tak lamer lg leh la meranggak pulak kan!..

chaiyok adam ..:)

~aSFaLiZa~ said...

Ena : Lepas merangkak, tlg mama mengemas pulak

suamihanyisterizuki said...

weih, ko xbg lagik ke minom air kelapa kat anak ko...siannn dowhh meleleh lagik air liur...

~aSFaLiZa~ said...

hany : hahahha...aku dah tak reti dah nak buat mcm mana lagi air liur dia asyik tubik je

zteesyahmi said...

hehe. air liur meleleh. as ada ngidam ape mse peknen ni? hikhik..

ni rmh ktne?

~aSFaLiZa~ said...

ztee : haah...pagi sebelum bersalin ada beli kelapa 3 biji nak minum air kelapa. tapi sampai terlupa sbb tgh hari dh kuar tanda. so, sampai sudah terlupa nak minum

kella said...

chumel si rayyan tu! betul2 detik2 yang sangat berharga.. :)

~aSFaLiZa~ said...

kella : yup. sbb tu kalau blh tak nak tertinggal pun setiap detik perkembangan dia