LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 2, 2010

~ SLEEPING CUTIE CONTEST ~

Kali ni contest tidur-tidur dodoi-dodoi pulak. Rayyan Adam punya gambar kebanyakannya semua sesuai dengan contest-contest yang ada. Hahahahah...Saja je kan. Siapa-siapa nak join boleh jengah kat  PapaMama Zakwan

Syarat-syarat nya seperti di bawah yek













Seeeeee comel je dia tidur kan....Budak ni kalau tidur mesti mahu peluk bantal. Sory eh sayang mama curik gambar sayang

 


Nama Baby : Rayyan Adam Bin Badrulhisam
Tarikh Lahir : 29.09.2009
Umur : 6 Bulan
Nama Mama : Asfaliza Binti Mohd Yatim
Nama Ayah : Badrulhisam Bin Ahmad
Email : aszbard@yahoo.com



Contest ni kan macam susah nak menang tau. Hahahhaha...Nak tahu sebab apa. Sebabnya mama kena cipta lagu dodoi-dodoi untuk Rayyan Adam. Ala...Malu lah...Mama bukan pandai nyanyi pun. Nyanyi macam katak. Nak reka-reka pulak lirik. Malu tau... Apa pun layan je la eh lagu kat bawah ni. Ala tapi malu jugak. Waaaaaaaaa



Mang timang timang
La manja manja
La sayang sayang yang
La bucuk bucuk




Hehehhehehhe macam ni lah selalunya saya nyanyi kalau Rayyan Adam nak tidur. Tu je dok ulang-ulang selalu. Nenek dan Ayah pun dah pandai nyanyi lagu ni

1 comment:

PapaMama Zakwan said...

salam
mamazakwan dtg terjah ni..hehe
cantek no tarikh lahir adam..byk ong ma..hikhikhik..

hope dpt linkkn banner kt sidebar dgn link entry contest ek :P

http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2010/03/sleeping-cutie-contest.html

thanks n gud lux dear.. :)