LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 24, 2010

Saya Mahu Dauspozi Terjah Blog Saya

Masih dalam mood terjah. Kali ni Saya Mahu Dauspozi Terjah Blog Saya. Saya jumpa khabar ni kat blog budak kecik kat opis saya.



Idea asal program lawatan ni memang dari Ben yang semakin popular dengan segemen penjelajahannya. Cuma kali ni segmen terjah terbaru akan dilakukan oleh Dauspozi.



Kenapa ye saya mahu diterjah 

  • Saya mak budak baru belajar
  • Saya nak tambah followers. Boleh gitu?
  • Saya nak tambah kawan-kawan
  • Saya nak tambah geng
  • Saya nak folow lagi banyak blog lain
  • Saya nak syer cerita saya dan nak tahu cerita orang lain
  • Nak tengok apa yang tak kena kat blog ni 


So, siapa-siapa yang mahu diterjah oleh Dauspozi boleh la join sekali kat sini.


Tak rugi pun... Malah nanti kita boleh tambah kenalan lagi.

No comments: