LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 25, 2010

Kena Makan Jamu

Bila badan saya sering sakit-sakit kebelakangan ni tanpa sebab, mak suruh makan jamu. Hmmmm...mak ni pun satu. Kan dah tahu, bab-bab ubat ni satu kepantangan saya. Memang tak boleh blah la. Masa berpantang tu pun terpaksa dalam rela makan jamu.


Mak kata, badan nak pakai lama. Anak baru satu takkan nak biar je sakit-sakit macam ni. Lantas saya pun tanya lah nak makan jamu apa? Belum sempat mak cakap, saya dah jawab.


Kesimpulannya, saya memang tak nak makan jamu yang tulen. Pendek kata jamu yang akan terasa di lidah dan menusuk di tekak saya memang tak nak. So, saya decide nak continue makan jamu masa berpantang dulu.


6 bulan lepas saya amik set Leesa Formula. Gaji ni nak pergi cari lah Teblet Prawan. Semoga saya bertambah prawan hendaknya.



No comments: