LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 29, 2010

Sempena 29 Mac 2010


Saya dapat ini daripada suami sempena 29 Mac 2010. Tapi bukan suami saya beli. Saya beli sendiri atas permintaan saya. Hahahaha. Lagi pun suami memang tak pandai beli pun. Lantas suami hanya tahu kasik duit saja





Kami berempat membeli ini sahaja di Jusco Bandaraya Melaka. Suami dan Rayyan Adam mengambil tempat sempena saya dan emak akan merambang mata memilih yang mana satu idaman kalbu




Selepas berhempas pulas memilih, kami memilih memakan di Tom Yam Klasik. Tiada kek sebab suami kata tak payah. Selalunya dia lah hantu kek. Entah hantu apa pulak tak nak kek hari ini.



Sebagai tambahan saya mendapat ini di rumah

7 comments:

mazni namaku said...

alolol~~ sweetnyer as......
semoga berbahagia hendaknya =)

~aSFaLiZa~ said...

tq lai

suamihanyisterizuki said...

akhirnya,

habis penderitaan handbag lame ko..;)

~aSFaLiZa~ said...

huhuhu... aku tak tahu yg ni nak tanggung derita brp lama pulak

zteesyahmi said...

hai mama ryan.
sy folo awk n dah pun ur blog in my bloglist..

my baby girl lg muda skit dr ryan.. ;)

salam perkenalan
-zte-

~aSFaLiZa~ said...

zteesyahmi : salam kenal jugak. comel nya baby u..blh jadi menantu ni. cewah

zteesyahmi said...

hahaha.. book awal2 yer hihi