LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 30, 2010

Sempena 29 hb Jugak Dapat Walker


Sempena 29 hb jugak tiap-tiap bulan Rayyan Adam menyambut ulangtahun kelahirannya kerana beliau lahir pada 29 September 2009. Masa saya sambut 26 tahun, beliau jugak menyambut usia ke 6 bulan. Maka bapanya menghadiahkan beliau walker







Rayyan Adam menjadi terus pandai dengan walker ni. Tapi cuma duduk je lah. Nak gerak mana boleh. Badan pun tak tegap lagi. Kepala pun belum maintain. Tapi serius dia macam pandai je dengan permainan barunya ini. Exited dia dengar muzik yang macam-macam bunyi nya





Suami membeli walker fresh terbaik dari ladang. Nampak tak suami hanya melihat dai jauh je pekerja memasang walker anak bujangnya






Abang-abang ni malu katanya gambarnya diambil

5 comments:

nARd eLainY said...

waaa...cumel nye..ada snail kt dpn tu..hehe

~aSFaLiZa~ said...

tu la masa nak beli ni ada mcm2 blh pilih. arnab, ikan. last2 amik siput. mcm comel

LensaHitam said...

WaaA..RaYYaN MeStI sYoK dApT wAlKeR...mEsTi XcItED Je DiA KaN...

Anonymous said...

nie ayah rayyan adam yg belikan. adam cepat jalan tau

~aSFaLiZa~ said...

lensahitam : rayyan adam senyum je tau bila masuk walker ni


abang : nak promote eh