LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 15, 2010

Bertukar!!!

Masih lagi nak cerita kejadian masa sepupu saya kahwin tu. Macam-macam je kan. Nak dijadikan cerita, adik saya cakap macam ni. Cuba kau tengok mak andam tu. Saya pun tengok sekali imbas je lah. Hmmm biasalah pondan yang diambiknya jadi mak andam. Dah tak heran sangat lah kan zaman sekarang ni upah mak andam pondan je. Lagi cantik dari yang tulen solek.


Habis kalau tak heran, nak buat apa story kat blog ni pulak kan. Eh yang kali ni heran tau. Sebabnya kali kedua saya toleh mak andam tu terus saya belek betul-betul mukanya. Ya saya kenal. Kenal sangat-sangat. Dulu dia baik dengan saya. Kawan masa sekolah. Geng-geng ponteng sekolah jugak lah dulu. 


Memang serius terperanjat. Dulu dia pergi sekolah pakai baju lelaki. Nama dia pun lelaki. Siap BIN lagi. Ingatkan dulu tu lembut dia lembut biasa je. Tak tahu pulak sampai tahap macam ni sekali dia dah transform fizikal dia. Siap ada b*** d***. Dah bertukar dah sekarang.


Memang tak baik saya cerita aib orang. Itu semua hak masing-masing. Kita tak tahu apa yang mereka lalui. Cuma saya nak cerita tentang saya pernah berkawan lah dengan dia. Tapi, dia memang buat-buat tak kenal sama saya. Saya pun macam dah segan nak tegur dia. Takut dia salah anggap teguran saya. Saya okey je. Masih boleh saja berkawan dengan siapa-siapa tanpa rasa was-was. Saya takkan malukan orang yang bernaluri macam tu. Itu keputusan mereka. Lantak lah kan. Sampai kan ada jugak golongan akak-akak ni nak ngurat suami saya pun ada. Nauzubillah!!!

No comments: