LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jan 15, 2010

Saya Pernah Tulis Blog


Saya pernah tulis blog di sini suatu ketika dulu....

http://asfaliza.blog.friendster.com/

Disebabkan cuma ada 2 entry je, so saya rasa sangat rajin nak copy & paste. Dan juga entry ni dua-dua pendek-pendek. Memang kerajinan tu adalah...

Ok, kat bawah ni sedikit santapan suatu ketika dulu

…DuGaaN…

July 11th, 2008 by asfaliza
 
Ya Allah… Dugaan apakah ini oh Tuhan. Di saat kebahagian menjelang tiba, Kau selit kan jua kesedihan di kalangan hati kami. Aku merayu kepada Mu Tuhan, supaya tiada cacat cela nya sepanjang perjalanan majlis itu nanti. Aku memohon pada Mu agar majlis yang akan kami sambut dengan kegembiraan ini tidak disambut dengan linangan air mata duka dari sesiapa. Hanya pada Mu jua aku meminta supaya Engkau tangguh kan pemergian insan tersayang kami sehingga majlis ini berlagsung. Walau pun aku tahu sudah begitu dekat masa nya Engkau mengambil dia. Sesunguhnya hanya Engkau yang Maha Berkuasa lagi Maha Mengetahui…

… mEnGhItUnG HaRi …

June 11th, 2008 by asfaliza
 
Tak sampai tinggal sebulan lebih je lagi aku akan menghadapi sesuatu yang baru dalam hidup ni. Menghitung hari. Itulah yang aku sentiasa fikirkan setiap detik. Status ini akan berubah. 08.08.08 menjadi seorang isteri kepada orang yang amat aku sayangi. Adakah cukup tempoh 8 tahun ini aku mengenalinya? Bersedia kah aku? Pahit mahung bersama selama ini. Adakah ada lagi dugaan yang akan datang yang mampu aku hadapi? Hmm…Kegembiraan ini hadir tatkala orang-orang kesayangan aku menghadap Ilahi.. Dua org wali ku sudah tiada di dunia ini. Arwah abah dan Arwah abg ngah. Al-Fatihah untuk mereka…Semoga roh mereka dicucuri rahmat Tuhan. Amin…

No comments: