LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jan 21, 2010

Japan Nissen Summer Play Pants

YEYEYEYE Rayyan Adam dapat seluar baru yang cute. Tajuk bukan main nak pakai time summer. Hahahaha. Amacam banyak tak duit saya tengah-tengah bulan membeli-belah. Sebenarnya semalam bosan tahap &%^$. Semua orang entah ke mana tinggal saya sorg-sorg kat ofis. So dah tak de keje ada sebenarnya saya pun dok google je la blog yang ada jual barang-barang baby. Finaly sangat lah tertarik dengan seluar yang amatlah cute kat bawah ni.....




Tada!!!! Cute kan???

Hmmm exited ni nak tunggu barang sampai. Lagi pun ni first time beli online. Tu ya teruja. Nak-nak sekarang ni Rayyan Adam dah hebat meniarap. Boleh lah dia tayang bontototottot.... Hish tak sabar nak tunggu dia pandai tonggeng-tonggeng. Yang sedey nya banyak barang dah habis stok. Yang saya nak elek...So Rayyan Adam dapat pakai yang B dan F.

Ok meh saya nak iklan kan sikit blog tu. Saya beli kat sini. Murah tau...RM14 je sehelai. Tempat lain ada gak lah yang RM15, RM21. Tapi bolehlah....

http://sirianakkucomel.blogspot.com/

No comments: