LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 14, 2009

Memblog

Serius aku dah lama gila tak memblog... Sebab, aku malas, aku bukan rajin, aku tak kuasa, aku penat n arhhhggg ntah macam-macam lagi la. Lagi pun bukannya ada pun yang rajin nak baca blog yang membosankan ni. Yang rajin pun aku sorang je yang baca. Huhuhu. So, hari ni aku tengah gila nak memblog. Amik ko setelah lama aku tak menulis, hari ni aku bagi macam-macam entry kat sini...... Entry ni kira pembukaan penulisan aku untuk hari ni yang mana aku dah kumpul material nya sejak berkurun lagi. Cewah!!!!

5 comments:

jUst mE mYsElF n I said...

Mner entrynyer.... mesti kena tgu beraper bln lagi .. adeh lmbtnyer

Hanybunny said...

ntah ibu,

mane entry kan teha kan!!!

~aSFaLiZa~ said...

sabar2....aku nk download video tak dpt2 ni. sabar yek...nti tgk r. canggih pya blog kat cni.huahuahuahua!!!!

satonaka a.k.a ajak said...

bapak ahhh..
ni ke material yg ko kumpul selama ni..
oiiiiii..
pergerakaj2 yg membahagiakan..
hahhahahahaha

~aSFaLiZa~ said...

ajak: material nya ada dlm perut aku ni. perut ko ada material apa????