LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 19, 2009

AF7 Yang Sengal Ubi

Pertama-tama sekali tahniah kat Hafiz sebab dah menang AF7. Sukalah Fatiha Hafiz menang. Actually aku tak kisah pun siapa yang menang. Cuma yang aku kisahkan ialah arrrrggghhh nak sebut nama pun aku menyampah. Ntah apa-apa ntah konsert final ada 5 orang. Ni nak kena ada AF masuk pulak lah, apa lah. Dah keluar, keluar je lah. Terima je kekalahan tu. Emosi tak aku? Memang aku tak puas hati. Memang aku ikutkan perasaan. Sebabnya aku ada masalah personnel dengan orang yang di AF masuk. Huh! Memang aku tak suka dia. Eee tolonglah. Fatiha kau diam. Jangan cakap kat aku kau suka dia dapat nombor 2. Tetiba aku rasa AF7 macam sampah! Akim sedap apa dia nyanyi boleh dapat nombor 3. Tapi silap aku gak. Tu ayat husband aku. Dah tahu minat n tak suka, yang tak pergi undi tu apasal. Cakap je pandai. Arrrggghh tension nya dia cakap macam tu. Karang bil telefon melambung naik bising lak. Undi karang baru tau!

Macam menyesal lak aku follow AF7 kali ni. Anda nak tahu kenapa aku tak suka yang amat sangat dengan manusia yang di AF masuk itu. Ini adalah kerana aku tak suka manusia yang poyo. Serius dia poyo. Aku tak suka mendekatkan or mengetahui or mengambil tahu or bla la bla dengan manusia yang seumpama yang diAF masuk itu. So what? Peminat dia nak marah aku? Marah lah. Aku ada hak pengguna di sini. Aku menggunakan telinga aku nak dengar lagu-lagu yang sedap daripada manusia yang tak poyo macam Siti Nurhaliza ke. Or macam Tomok ke yang dah menang OIAM3. Huhuhu. Rohani n Aina jangan terkesima dengan statement aku. Sebabnya aku suka gak la kat Tomok tu sebabnya dia tak poyo. Tak berlagak bagus sebabnya dia dah memang bagus. Buktinya lagu Sejarah Mungkin Berulang tu memang sedap. Opppsss tak nak puji lebih-lebih sebab nanti Zira jeles aku puji boyfriend dia. So apa yang aku harapkan pada pemenang-pemenang AF7 yang lain selain dari nombor 2 tu, harapannya selepas ni you all keluarkan lagu-lagu yang best yang mana aku n my baby sedap nak dengar. Dan juga yang mana tak masuk final pun macam Claudia, Rubisa, Aishah dan yang lain-lain dapat keluarkan album or lagu yang sedap-sedap macam bukan pemenang AF yang lain macam Aizat, Bob dll.

No comments: