LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 12, 2013

Berdosa

Memasuki trimester ketiga ni menjadikan perangai buruk saya semakin menjadi-jadi.


Sekarang ni dada diserang rasa bersalah yang amat kat mak


Bila teringat salah silap saya kat mak terus tak jadi kerja. Kalau ngantuk, terus terkebil-kebil balik mata ni. Siap nangis sebab terlampau rasa berdosa yang amat.


Kadang-kadang benda kecik pun saya nak marah. Kesian gila kat mak. Dah la sepanjang kehamiln yng ni memang mak jaga saya bagai menatang minyak yang penuh


Sumpah sedih gila. Menyesal tak bertepi sebab saya marah-marah mak


Mak hanya diam. Berdosanya!!!! Ok ni air mata dah menitik masa menaip ni


Sekarang dalam proses menghiburkan hati mak sedaya mungkin. Takut wei. Dah la nak beranak. Takut salah silap. Kita nak bertarung nyawa kejap lagi. Lepas tu buat hati orang yang kita sayang terluka....


Ya Allah!!! Ampunkan la dosa aku. Aku takut Ya Allah. Takut dosa aku tak terampun


Makkkkk!!!!




No comments: