LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Feb 5, 2013

Khasiat Madu Dan Limau Nipis

Hampir dua minggu batuk saya tak berkesudahan. Tak tahu mana silap. Makan minum memang betul dijaga.


Suami memang hari-hari akan hidangkan madu untuk saya telan supaya berkurangan batuknya.


Dan hasil menggoogle, saya jumpa salah satu petua untuk hilangkan batuk tanpa menggunakan ubat-ubat doktor ialah madu yang dicampur dengan limau nipis.


So dalam keadaan sekarang sehari 3 kali saya amal kan madu campur limau nipis. Ye la. Orang mengandung bukan boleh sembarangan makan ubat-ubat moden ni. Kalau ada cara tradisional yang sihat, tak salah kita mencuba.







Banyak khasiat madu campur limau nipis ni. Google sahaja. Saya malas nak taip panjang-panjang sebab tangan tak berapa sihat waktu ini...

1 comment:

fazilzura said...

yup2 ... kaedah tradisional mmg terbaik la..

kalau batuk teruk gatal2 yg amat2 tu.. try amal kapur mkn + limau nipis tepek kt tekak ..