LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jan 2, 2013

Entry Pertama 2013



Entry pertama hari pertama 2013 cerita perihal hari pertama persekolahan. Huhuhu.


Mak nya yang terlebih exited. Pada hal anak tu baru je 3 tahun 4 bulan. Terpaksa join budak 4 tahun sebab lahir hujung-hujung tahun. Tak pe. Yang penting anak mama pandai ye sayang.


Malam sebelum nak tidur kita auta dulu tunjuk beg sekolah dia. Tunjuk buku-buku dia. Tunjuk baju dia. Huh!!! Konon janji bangun pagi nanti tak nak nangis. Hampeh!!!


Bangun pagi tetap nangis la sebab terpaksa bangun ngantuk-ngantuk. Mandi jangan cakap la. Lagi la terpaksa. Nak tak nak mandi koboi je la gamaknya. Gosok gigi lagi la tak nak. Tak pe la. Janji halal sayang.


Tapi siap mandi tetap exited nak pakai baju sekolah.


Ok apa pun... Sobsobsob. Terharu nya mama!!! Anak mama dah besar. Dah masuk sekolah dah pun. Kejap sangat masa berlalu sayang. Membesar la jadi anak yang soleh ye. 


Belajar rajin-rajin ye sayang. Mana yang mampu mana buat and bagi, mama buat. Tak kisah la mampu duit ke, mampu tenaga ke, mampu kasih sayang ke. Rayyan Adam tetap mama utamakan dari yang lain. 


Terima kasih ayah sebab banyak labur duit. Huhuhu. Uhuk uhuk uhuk!!!! Terbatuk-batuk mama tolong kira duit ayah bayar school Rayyan Adam.  

1 comment:

Nens Collection said...

bila dh masuk sekolah rs mcm dh besar je anak kan..padahal br 3 thn lebih..pastu mesti rs sedih nk tgglkan deorg..huhu