LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dec 19, 2012

Dumex Dugro In The House



Memandangkan Abang Long sangat ketagih dengan milo sekarang, makanya asik lah berak taik keras. Lantas mak bapak terpaksa menyorokkan milo di tempat tersembunyi. Asik asik nak milo. Mana tahan.


Sungguh merisaukan kami laki bini ok. Mak kata, anak ko ni asik berak taik kambing je. Huhuhu. Erkkk taik kambing keras eh. Watever.


Dan dalam masa yang sama, Abang Long pun dah mula makan nasik dengan banyaknya. Idok la banyak sampai berpinggan. Cuma alhamdulilah la seleranya sangat memberangsangkan. Perkiraan untuk menukar susu pun bermain di fikiran mak bapak.


Ditambah pulak isi dalam perut mama yang makin membesar. Apa salahnya kita membantu menjimatkan poket ayah.


Lantas banyak faktor membuatkan kami mensurvey susu yang molek untuk tumbesaran Abang Long secara sihat.


Melalui hasil kajian, susu yang molek dari segi kesihatan dan kewangan (pada pandangan kami lah) ialah susu Dumex Dugro berperisa sayur-sayuran dan buah-buahan.


Pertama kali membeli harus lah mencari peket yang paling kecil supaya tidak berlaku pembaziran jika si peminum tidak mahu minum. Alhamdulilah. Ok je Abang Long minum tanpa ada kecelaruan deria rasa.


So lepas ni hanya perlu menghabiskan saki baki susu Anmum yang ada dan menambah susu Dumex Dugro dalam rumah ni.


Masa pilih susu Anmum dulu terpengaruh dengan iklan Wardina. Susu Dumex Dugro ni pulak terpengaruh dengan Vanida Imran. Apakah????


Dan semestinya... Yang bagus tak semestinya mahal. Yang mahal tak semestinya bagus. Marilah kita guna serbuk pencuci BOoooMMM Power!!!!    

3 comments:

Mummy Sher said...

HAHAHAHAHA.. Geli hati baca ayat terakhir tu,sebijik macam dalam iklan..heheheeh

Wanabe PJ said...

Dumex Dugro ok as..anak aku minum Dugro je skg yg jnis buah-buahan n multi grain.

Myra Jay said...

Hheee, suka ayat iklan tu...

Dugro pun ok sebab anak sedara 2 2 orang minum Dugro :D