LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nov 9, 2012

Hadiah Dari Anmum


Saat ini saya kurang sihat. Tak larat nak layan karenah badan. Tup-tup dapat bungkusan yang ditunggu dari Anmum. Syukur alhamdulilah. Rezeki. Skop yang saya redeem hari tu dah dapat ganjarannya.


Maka jimat la stok susu untuk abang kecik yang makin besar. Sekarang ni pun beliau dah kurang sikit minum susu. Makan yang banyak. Makan mesti nak nasi.


Bila saya tak larat, mujur mak pun sihat jugak sikit. Mak yang banyak bantu saya untuk urusan keluarga. 


Doa kan kesihatan saya beransur pulih dan segalanya selamat ye

1 comment:

Nens Collection said...

wahh..best jimat stok susu kan...
al-fatihah buat arwah cik yep..semoga rohnya dicucuri rahmat..aminn