LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oct 19, 2012

Sotong Goreng Tepung




Ni la kegilaan saya sekarang. Memakan sotong goreng tepung adalah satu keindahan. Dah beberapa kali menggoreng benda alah binatang lembut ni. Beli tak banyak pun. Peti ais kecik la katakan.


Ala buat pun masa suami pergi kerja. Tak mo kasik dia makan. Huhuhu. Gila kejam bini nya ni.


Tak de la... Dia memang tak suka sotong dengan udang. Makan tu makan. Tapi tak de nampak keghairahannya.


So lebih baik saya makan time dia pergi kerja. Malam masak la makanan yang dia suka makan. Tak gitu.

3 comments:

Nens Collection said...

sedappnyerr..sotong ni x kene cara meletups2 time goreng..hehe

JaSSNaNi said...

hahaha.. goreng masa tak de orang.. mmg best makan sorang2.. kakakakaka... saya plak kalau wat gini... kejap je abis.. kalau nak wat kena beli sotong 1kg.. buat dan makan sampai puas.. ehehehe

munna said...

mmg sedap ni......