LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aug 1, 2012

Ogos

Hari ini telah masuk Ogos. Makanya telah hampir 4 tahun usia perkahwinan saya dan suami tercinta. Minggu depan anniversary kami. 


Awal-awal dah bagi tahu suami, kalau tak ingat 8 hb siap eh!!! Ini ugutan tau.


Mana tak nya. Tahun lepas dia boleh main lalu je 8hb tu. Sikit pun dia tak ingat. Dah 9hb tu saya tanya. Abang ni tak ingat ke 8hb ni hari apa. Dia jawab, abang rasa macam ada benda je 8hb ni. Apa ek. Entah la...


Macam siut dia tak ingat tarikh nikah. Ha ni la orang lelaki. Part ni memang dia tak ingat. Dia rasa tak penting. Eeee geram je kan. 


Dia nak sedap kan hati saya, dia pun jawab. Ala kita tak payah sambut tarikh nikah la. Kita sambut tarikh pecah dara. Lagi sekali macam siut!!!

3 comments:

fazitaismail said...

hahaha kelakar lak..gurauan sweet gtu hehe

Alin Marlini said...

Happy advance annivesary

Sherwieyna Muzzawer said...

HAHAHAHAH..Kelakarlah asben awak..comel je boleh tak ingat..hehehe