LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 2, 2012

Tolong Call Saya

Urgent nak bagi tahu kat sorang customer untuk order apam polka dot 200 pcs tema biru coklat and filling blueberry and coklat cip 8 April 2012 kat Taman Merdeka. Kalau u baca entry ni boleh tak sms or call no ni 012-7331499 untuk conformation alamat. 


Sorry saya tak rekod kat mana-mana u punya no telifon coz hp hilang and your record semua hilang.


Tapi saya ingat u punya order.


Sorry banyak-banyak sebab hp hilang. Dan juga sorry sebab tak record awak punya order kat kertas. Dan saya tak ingat nama siapa kah gerangannya. Sorry banyak-banyak.


Kalau ada siapa-siapa yang tahu macam mana kita nak trace mesej lama dari sim kad lama yang hilang tu ek. Saya pakai Celcom. Kot ada yang tahu senang dah cerita nya.


Serius takut kalau dia tak baca entry ni. Mengagau pulak nak tunggu dia call.

2 comments:

pena rozie said...

Byk tempahan nampak...

Anonymous said...

business maju ..

bile ler nak ilang kan ngidam ai plak ni huuhhuhu