LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Feb 24, 2012

Songkok



Tak menahan tak budak kecik ni. La ni suka nau pakai songkok keluar pergi mana-mana.


Sila la tonton dengan seluar pendek kodroi nya. Baju kemeja ok!!! Tu semua pilihan sendiri. Sekarang dah pandai nak pakai baju ikut suka. Apa yang kita pilih tak nak pakai....


Masa ni saya keluar berdua je. Makan la kat kedai. Ramai pulak menegur


"Wah abang long. Cantik-cantik nak pergi mana ni?"


Kembang kempis mak nya sorang-sorang ni tau...

5 comments:

Izan Ishak said...

hehe... atas dah okay sangat dah tu. makin hensem rayyan adam ni...

~aSFaLiZa~ said...

izan : ha tu la. bawah fail

Cho Zila said...

ni ada harapan jadi YBni...

~aSFaLiZa~ said...

cho zila : kehkeh... kelakau lak kalau dia jadi YB

munna said...

alolo comelnya....feeling nak raya ye Rayyan