LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nov 18, 2011

UPSR

Semalam result UPSR keluar. Anak sedara saya sorang je yang amik UPSR tahun ni. Anak sulung. So exited tu mesti lah terlebih sudey. Nak-nak memang budak ni dah score dah.


Alhamdulilah, Nur Anis Ezaty tak tahu ni ejanya betul ke tak anak sulung Abang Long dapat score 5A. Harap-harap dia punya pandai turun la jugak kat anak-anak saya. Hehehhe. Insya-Allah.


Pagi-pagi lagi saya dah call Abang Long. Bunyi bising je. Rupanya dia masih lagi dengar taklimat dari cikgu. Result keluar pukul 10 pagi.


Pukul 11 pagi saya call balik masih belum ada apa-apa lagi keputusan. Sudah nya, saya kata nanti kalau dah dapat terus sms. Abang Long siap kata, kau dah call mak ke belum. Saya jawab, eh belum la. Ok semua exited. Nak kasik tahu neneknya.


Ok tahniah sayang. Hadiah dari Mak Jang (saya la tu) akan menyusul. Janji tetap janji.


Ini baru anak sedara ok. Kalau anak sendiri, saya sudah pasti, of coz malam sebelum tu aku tak boleh tidur. Huhuhuhu!!! Pada hal anak kau yang nak amik keputusan. Tapi mak nya yang terlebih sudey!!!


Lepas tu, kata la keputusannya gempak, kompom lah berjurai-jurai air mata ni keluar. Hahahhaha!!!


Tapi kalau keputusan corot, harus la aku pelangkung budak Rayyan Adam tu balik rumah kang. Kekekekkekeke!!!

2 comments:

munna said...

tahniah buat anak buah Asfaliza.... tula harap anak2 kita pun berjaya nanti kan

Unknown said...

munna : amin