LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nov 14, 2011

Menyesal Aku!!!

Suami saya kan baru je lepas oprate

Maka nya saya la yang menjadi misi tak bertauliah untuk mencuci luka nya di rumah.

Ada sedikit dialog kasar antara kami ye puan-puan. Harap tak dijadikan ikutan



Suami : Hish sayang ni buat kasar la. Menyesal abang tak kawen dengan misi dulu!!!

Saya : Sayang pun menyesal kawen dengan abang. Dah la banyak penyakit. Perut pun dah berlubang pulak tu. Hish menyesal aku!!!







Sekali sekala ye puan-puan kita gurau kasar macam ni!!!!


Gurau je la. Kang nanti ada yang ingat aku betul-betul menyesal

7 comments:

SiTi said...

luka kenapa tue...?

sesekali bergurau pe salahnya....

~aSFaLiZa~ said...

siti : luka lepas oprate bisul hari tu

Ardini Humaira said...

hehe..
gurau2 manja :D

Nazz@Purple said...

sesekali je ye kak..

munna said...

sesekali bergurau apalah salahnya...

pena rozie said...

Nape tu???

~aSFaLiZa~ said...

dni : haah. gurau manja

nazz : dah selalu pun

munna : tak gurau suami isteri tak best kan kak

PR : lepas oprate kena bisul