LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nov 11, 2011

Majlis Khatam Quran



Eh sape pulak budak-budak ni. Kenal ke? Kehkehkeh....

Kenal ke tak kenal ni??? Cakap la betul-betul.

Ok la ok la. Betul la tu. Budak yang paling besar tu gambar tuan punya blog.

Si budak kecik yang kedua besar tu my sepupu tag kat fb. Apa lagi. Curik la nak tayang kat sini. 

Ni kalau laki aku tengok ni mampus sampai 18 minggu dia mengejek cakap gambar aku poyo.

Masa ni majlis kawen my sepupu kat Singapore. Sekali arung buat majlis khatam Quran saya ngan Nadia. Yang khatam Quran dua-dua pakai tudung kuning ada songkok tu. Amacam? Glemer tak mak nyah?

Yang sorang lagi tu menyibuk je. Cakap pun pelat lagi ada hati nak pakai baju sama dengan kitorg. 

Oh ye. Sila tahu. Baju yang saya pakai tu kain broket ok!!! Mahal ok!!! Kecik-kecik dah start pakai kain mahal. Jangan pitam sebab saya berlagak. Wakakakka!!!

Lepas ni nak letak lagi la gambar-gambar lama. Zaman hitam legam dulu. Suami suka mengejek. Dia kata dulu kalau saya amik gambar gaya adalah poyo.

7 comments:

Nazz@Purple said...

ye ke..lain sgt rupenye..

~aSFaLiZa~ said...

nazz : hehhe. mana cantik. dulu ke sekarang?

IbuDhira said...

kenangan tuh..tunjuk kat adam nnti..

~aSFaLiZa~ said...

rini : kat rumah mmg dia suka tgk album lama aku. asyik sebut ma..ma... nasib baik kenal gambar mak nya ni

adna^madhiha^ said...

esok dpt anak pompuan rupa paras mesti mcm ma dia kan...cute ja pakai songkok mcm tue..

~aSFaLiZa~ said...

ana : hehhe. kalau ikut mama dia, harus la legam

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

NAMPAK SGT LAME DH XBACA BLOG AKAK..HAHA..
dasat2... comeynya la mase ni..tp still nmpk ketot sprti skg..haha..masuk bakul agkt sndiri