LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sep 5, 2011

Raya Ketiga Bersama Keluarga Mertua


Kita skip terus ke raya ketiga. Hahahaha. Raya pertama dan kedua kita kasik peram



Raya ketiga dan keempat giliran beraya dengan ipar duai pulak sebelah suami



Saya pun dari keluarga besar, suami pun dari keluarga besar, maka sepanjang hari raya ni memang aktiviti beraya adalah padat hingga ke tengah malam


Penat nya tak terhingga. Tapi puas!!! Walaupun dengan ipar duai, tapi jujur saya katakan saya memang anggap ipar-ipar saya macam adik beradik sendiri



Alhamdulilah rezeki saya dapat keluarga mertua yang sangat sporting



Pendek kata, sepanjang beraya semua orang kasik makanan yang berat-berat. Sampai tersentak-sentak perut. Jalan pun dah macam orang mengandung 8 bulan.



So, layan je la gambar-gambar yang ada. Cilok dari fb anak-anak sedara suami.





Sila tahu, tuan punya blog adalah over cuma letak gambar dia je. Pada hal pemalas nk upload lagi. Sekian

No comments: